Senaste Inlägg

Ann-Marie 54 år!

Grattis, grattis till min syster Ann-Marie som fyller 54 år i dag!
Utan Ann-Marie skulle min uppväxt ha varit ganska fadd! Hon tog med mej på bl a sina semestrar, finlandsresor,Londonresor, Åreresor mm.
Jag har verkligen kul ihop med henne, hon är en väldigt enkel människa med mycket humor (som passar mej)
Hon har lärt mej allt som går att lära om rengörning och tvättning i alla former!

Hon har skämt ut mej, tex när vi var på Björn Skifs show. Han fick avbryta den när vi kom instolpande alldeles för sent. Och Ann-Marie är ju som sagt ganska högljudd i bland.......Och andra gånger som jag helst vill bara glömma.

Ann-Marie du är en fantastisk syster som jag (nästan) alltid har roligt tillsammans med.
Älskar dej, "storsyrran"
Ville bara säga det..........
image709

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback