Senaste Inlägg

Otäck arbetsplats!!!

Gun frågade om jag sett tomtarna i stora salen på församlingsgården, neej, det har jag inte, svarade jag henne!
Gå då, sa hon med lite skakig röst......
Öppnade dörren in till rummet som jag fann i total mörker, kylan slog emot mej, jag kände hur huden knottrade sej, det var något därinne som bar emot.
Jag bad Gun följa med in.
Där stod de tre, en ängel och två tomtar!
Blicken på tomtemor borrade in sej in i, som jag tyckte,  min själ med en rysning!
Huuu...
Aldrig att jag skulle kunna ha en sån tomte hemma hos mej!

image744
Efter den otäcka upplevelsen i församlingsgården fortsatte dagen med en ännu otäckare upplevelse!
JULBORD på Svartviks Herrgård med utsvultna arbetskamrater, och allt GRATIS, kan det bli mer scary......;)
image745
Eftermiddagen fortsatte med lugnare tempo.....Julavslutning för 40 st klaSS:are!!!


Kvällen vart en fin lilla julafton med min dotter Mia och hennes kille!
image747image748
Kände hur saknaden skulle bli stor när hon och hennes kille skulle fara till Jokkmokk över jul.
Upplyste Kenneth när han frågade mej om jag ville ha en kvällsmacka, ja, det vill jag och en liten bäbis som tröst för att  Mia har blivit stor!!!
Kenneth skyndade sej att snabbt köra in mackan i munnen, på mej och kastade sej ut på vedhögen.....han har inte kommit in än.............



1 Kommentarer

Postat av: harry den 2007-12-20 @ 20:25:14

spooky granny


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback