Senaste Inlägg

Allt växer!

I Kenneths hand ligger en del av dagens skörd, som han tagit till middag!
Kenneth gör lite pytt till middagen men förgyller maten med vacker växtlighet, vad gott allting blir när man lägger upp maten snyggt!
Dessutom att veta att Kenneth sått och skördat allt förgyller det hela!

image221image222
Efter maten ringer Jenny och vill vara tillsammans en stund, vi promenerar medan Jenny berättar om ditt och datt, känner hur Jenny vuxit, en ung kvinna som går bredvid mej!

Hämtar Mia vid tåget sent på kvällen, märker hur hon vuxit under sommaren, tänker på att hon snart blir sjutton år!
Tänker tillbaka på när jag var sjutton år, jag hade då fått jobb åt kyrkan, jag flyttade hemifrån. . .
inte känns det som om Mia är lika gammal nu som jag var då......
image223image515image225


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback