Senaste Inlägg

Begränsningar!

Jag hör telefonens skorrande signal ute i köket, tvingar mej att resa min matta uttorkade kropp, jag hasar fram till telefonen och lyfter luren!
"Malin, hänger du med till stan och shoppar"
hör jag min svägerska uppfodrande röst eka i luren! Hjärnan fungerar i ultrarapid, jag bräker fram ett "ja" skyndar mej att lägga på luren och masar in i mitt "nya" dressingroom, inser att jag måste klä mig! Tittar tomt  in i garderoben, framför mej! 
Tar mobilen som ligger nära till hands och ringer upp min svägerska och säger så hurtigt jag kan att jag har inte tid till shopping!
JAG SKA INTE FÖLJA MED OCH SHOPPA!!!!!!
Masar mej ut på altanen dricker en kopp kaffe i skuggan och inser att även jag har begränsningar!

Var på två fester i går!
Hos svärföräldrarna på eftermiddagen och sedan vidare till Ann-Marie och Lars-Evert på kvällen! Ett tufft schema! Tackade nej till en tredje fest, men de flyttade den till nästa helg! Känns som om jag ALDRIG mer vill gå på fest! Men tack och lov vet jag att mot kvällen kommer det att kännas att en fest nästa helg är lockande!
image209

image212

Kan bara säga att i dag känns det inte lika roligt som igår!

När ska vi hinna åka på semester?

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback