Senaste Inlägg

Dagen efter!

Trots min morgon med fortfarande alkohol i kroppen kunde jag absolut inte slita mej från shopping med Cilla.
Eftersom jag var inte körbar så kom Cilla på den ljusa iden att hon skulle köra, som hade lika mycket alkohol i kroppen, eftersom hon hade inget körkort och det skulle inte göra något om polisen stoppade henne!!!
Så med solglasögon på,  för att dämpa det oootroligt starka solljuset i går, så åkte vi in till stan, vad jag upptäckte när jag satt som passagerare till Cilla, är att hon kör likadant som mej! Och alla som åkt med mej vet ju vilken chaufför jag är!
image160
Så lätt illamående så tog vi oss ann affärerna med en intensivitet som andra skulle avundas oss.
Lunch på charm är ju ett måste "inslag" med lite mer vätska än vanligt!!!

Till våran stora förtret gick tiden alldeles för fort,  för jag hade dristat mej till att beställa tid för klippning som jag inte gjort sen flera år tillbaka.
Så jag bestämde mej för att jag var körbar på tillbaka vägen, så girande in i Kvissle slängde jag av min kära Cillus,  och höll på ta två pensionärer på huven,  till frissan i bommen!
image164
Eftermiddagen fick gå i arbetets tecken.....
Kvällsidan så var det det till att hjälpa min mor och min syster Ann-Marie med håret, inte ett spår av gårdagskvällens intagande var kvar. Så ordentligt och städat hemma hos mor,  som ovetande om sin yngsta dotters förehavande, var glad åt sin lilla dotters besök!
Åren tar ut sin rätt, så jag orkade inte hänga på hem till Jenny för en kvälls till festande......men älskade Jenny, tack ändå....

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback