Senaste Inlägg

Det skiner upp!

Efter regn kommer solsken, har jag inte sagt det förut?
Känns i alla fall härligt att solen skiner!
I går eftermiddag när renoveringen var klar vart vi inbjuden till filmkväll på Juniskär, mysig kväll som avslutning på regnet!
Efter cykelturen nu på morgonen möttes jag av ett välkomnande i form av nybryggt kaffe och solstrålar som strålade på våra blommor i trädgården.
image172image510image509
Fika hos modern tillsammans med de efterlängtade Italienresenärerna ger extraglans åt dagen!
Eftersom de varit borta i 10 dagar så beslöt vi att fortsätta hemma hos oss, och varför sitta inne i köket eller på altanen, varför inte göra något annorlunda som att sitta ute på parkeringen i husvagnen och fika!
image175
Synd bara om Emma som fastnade med den relativt nyinsatta tandställningen i tröjan, och sedan fastnade viss mat i den så problemen tycktes överväldigande!
Avslutade denna härliga dag med en mysig, bra film i Lindströms sällskap!

2 Kommentarer

Postat av: Cilla den 2007-07-12 @ 20:01:46

Åh Malin, ÄNTLIGEN hade jag riktigt med tid att sätta mig ner och läsa din underbara blogg! Och titta på de underbara bilderna! Och jag skrattar och skrattar åt när vi körde in till stan, och jag kunde ju köra eftersom jag inte hade körkort!!!!! TYPISKT OSS! Men kul har vi! Åh Malin, vad jag längtar hem! Kul att du tyckte om Mark, jag har så mycket att prata med dig om! Saknar dig!!!!! Han tyckte förresten att du hade underbart vackra ögon, så vem vet, ska han överge mig kanske för min kära moster? Hm........ Kram

Postat av: Anonym den 2007-07-12 @ 23:17:21

Säg åt den där Mark, att hålla fingrarna i styr.
Kenneth


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback