Senaste Inlägg

Min älskade systerdotter Jenny!!!!

Det finns en rättrådig människa i mitt liv, som alltid talar om för mej vad jag kan säga och inte säga, som gör det med bravur!
Det är min älskade systerdotter Jenny som tillika är mitt fadderbarn!

Jag brukar ge henne goda råd innan hon ska i väg ut eller innan hon ska träffa någon goding,
(Hon har många godingar i sitt liv) men det är alltid fel råd!!!!

Jenny brukar upplysa mej om att så gör man inte och att man ska hålla på sig och invänta den rätta som man ska gifta sig med innan man hånglar loss på något romantiskt ställa!
Egentligen är det ju så sant som det är sakt! men man kan ju ge lite farliga råd till en som man vet är försiktig och som man kan lita på i alla situationer!

Trots hennes galna fadder, tänker hon då och då på henne(Mej) och till och med bjuder med mej på hennes fester tillsammans med hennes kompisar! Det är en liten upplysning om min älskade Jenny!
image149

2 Kommentarer

Postat av: Cilla den 2007-07-04 @ 00:17:55

Men Malin, varför kan du inte skriva en blogg bara om MIG, jag är ju faktiskt också ditt systerbarn och inte bara det, nästan som en syster och bästa vän! (Hoppas jag!) ;p

Postat av: Jenny den 2007-07-04 @ 08:12:08

Men TACK så mycket!! :) Vilken reklam jag fått! Men att invänta den rätte för att Hångla på nåt romantiskt ställe var väl att ta i liiiite?! Sånt kan man göra så fort man får chansen! ;) Tack iaf, mycket trevligt! O du.. jag hoppas att du henkar nån kväll på GF! KRAM


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback