Senaste Inlägg

Saknaden av min kroppsdel!

Käns som om någon del av min kropp är borta!!! Vet inte hur många gånger jag tagit i telefonen och tänkt ringa min syster Eva-Lisa!



Hon är i Italien och ska se sin dotter Evelinas lag spela fotboll där!
Jag vet faktist inte hur många gånger per dag som Evis och jag ibland pratar.

Vi kan ringa till varandra och surra i en halvtimme alldeles innan vi ska träffas. Jag har aldrig känt att samtalen sinat eller att jag inte haft något att säga till henne. Vi brukar rådfråga varandra om allt från vilken topp som hon eller jag ska ta på oss eller vad vi ska laga till middag eller vilken fond som är säkrast att placera pengar i eller vilket rykte vi hört om någon kändis. Ja allt från ingenting till allting surrar vi om!

Nu kan jag inte riktigt ta mej för någonting för jag skulle behöva rådgöra med henne först.....suck!
I förra veckan innan hon for till Italien så tror jag vi pratade fyra gånger inom loppet av 1 timme, till Kenneths stora förtret!

1 Kommentarer

Postat av: Jenny den 2007-07-03 @ 16:21:16

Varför skriver du aldrig en blogg enbart om mig Malin?! Jag är ju till o med ditt lilla fadderbarn ;p


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback