Senaste Inlägg

Semesteridé!

Vilket tråkigt väder!!!! Kenneth säger att det gör ingenting, han tycker vi kan ta med oss två stolar och kaffe och sätta oss vid Skönsbergsbron!
Han menar att det är ju ändå ingen idé att vi far någonstans eftersom jag är okontaktbar i bilen när jag letar efter registreringsnumren i rätt föjd! och dessutom så tittar jag ju ändå inte på naturen utan bara på bilarna!!! Himla Leif Ersson som gjorde mej fanatisk i den här grejen!

Två älskade syskonbarn hade landat från sin resa till Italien igår, vilka härliga minnen de har fått att ta med sej resten av livet! I vilket fall som helst var det härligt att få hem dem igen! Får vänta två dagar till innan Evis och Steffe med respektive kommer hem...suck.....
Emmas och Evves sorgsenhet över att vara hemma och inte vara i varma San marino med hunkarna var i alla fall uppenbar!
image168image169
Träffade Cillas egen hunk från Australien igår.....mmmm vilken goding, hade rätta manligheten.
Cilla upplyste honom när jag ville att Cilla skulle tolka att efter några glas vin pratar Malin jättebra engelska och att han kunde prata med mej direkt för jag förstod allt han sa! Varför ska det vara så att man är så feg att prata utom när man fått något i sig! Kanske man skulle anmäla sig till några språkkurser och köpa några dunkar vin.......... 

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback