Senaste Inlägg

Älskad vän, Jens!

Jens min bror, min bästa vän, min svåger, fyller 49 år idag!
 
Kan inte fatta det....kom i håg när han träffade min sis Evis!
Ja det var tider det!

Första sommaren, Evis fick jobb, tillbringade Jens och jag semestern ihop!

Kom ihåg när Jens var tvungen att ta hand om sin farbrors bondgård och Evis skulle få följa med, på ett villkor från mamma, att jag åxå följde med.....till Evis och Jens förfasan, eftersom de visste att jag var mörkrädd.

Tillbringade natten i Jens farbrors dubbelsäng, mellan Evis och Jens, eftersom jag var så rädd för allt!
Alltid överallt var jag med dem!

Jens fick inte bara en flickvän, han fick en till på köpet!

Grattis älskade vän!
image695

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback