Senaste Inlägg

Biokväll

Att se en film på bio är verkligen något man ska unna sej i bland! Tycker faktiskt att alla filmer blir något speciell på bio!

Sedan är ju sällskapet man går med viktigt. Tycker verkligen om att se film med Eva-Lisa, vi  diskuterar filmen händelser och försöker lista ut hur slutet ska gå! Nu tycker ju inte alla om det!!!
image663
Dålig kvalitet, knäppte med mobilen!

Kenneth brukar svara mej om jag frågar honom under filmen något, om vad han tror! Då är alltid hans svar"Jag har inte sett filmen något mer än dej!"....suck.....

Sen är ju Jens och Kenneth snarlik varandra, de somnar oftas under filmen på biografen!!!Skämmit!!!!!

Men filmen vi såg på i går är ju faktiskt slutet förutsägbart efter som det var en historiefilm!
Vi såg "Elizabeth, the golden age"
image665
image666image667image668
Gillar verkligen kostymfilmer, sen är det kärlek med i bilden är det pricken över i:et!


2 Kommentarer

Postat av: Matilda den 2007-11-19 @ 13:12:31

Clive Owen, what a man! :)

Postat av: Cilla den 2007-11-20 @ 14:27:08
http://annacecilia747.blogg.se

Eh? Vem är Clive Owen? Här hänger man minsann inte med. Men vad mysigt att gå på bio. Mark är precis som Kenneth; Han säger tråkiga saker som 'men hur ska jag veta det, jag har inte heller sett filmen'. De fattar inte att man bara vill diskutera ändå! Somnade karlarna den här gången också?? Kram på dig


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback