Senaste Inlägg

Otacksamt att ge råd!!!

Stegade in i min dotter nya lägenhet, gastade till om att vad i hela friden, ni har ju både dammsugare och sop!!!! Ta och städa golvet nu!

Mias läppar vart som ett tunnt snöre och hon upplyste mej om att när man sprang in och ut med möbler kunde man inte vänta sig annat och det var faktiskt hennes ensak om golvet var smutsigt!

Kenneth väste mellan tänderna sa att så om Mia hade jord fulla golvet och satt pärer i det så var det inte min ensak längre!

Jag låtsades inte höra utan stegade längre in i lägenheten och upptäckte till min förfäran att gardinerna inte var uppsatt som de skulle vara utan på ett helt annat sätt!!!

Jag drog fram stolen stegade upp på den och drog i gardinen då Mia vrålade till att hon ville faktiskt ha dem på det sättet och att jag skulle sätta mej på stolen i stället för att få njuta kaffet och inte lägga mej i hennes saker!
Dessutom om jag började dricka på en gång så skulle jag snart vara ute ur lägenheten snabbare!!!

Jag upplyste Mia om att Kenneth och jag skulle besöka Johan i hans nya lägenhet, hon sa att hon tänkte ringa och varna honom för mitt besök..........
image626
Leendet är inte äkta...ville bara upplysa om det........


3 Kommentarer

Postat av: Maria den 2007-11-04 @ 22:33:56

Stackars Mia..... vilken hemsk mamma....

Postat av: Cilla den 2007-11-05 @ 12:40:19
http://annacecilia747.blogg.se

Ha ha, jag förstår Mias känslor! Min mor gjorde precis likadant (som du nog förstår). Men jag lät henne städa innan jag flyttade in i alla fall, eftersom jag är lite lat. ;) Tänk att Mia är så stor! Kram

Postat av: Gurli den 2007-11-05 @ 16:45:49

Vilken tur att Maria har Kenneth....


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback