Senaste Inlägg

Självbevarelsedrift!

Åhh...vad svårt att hålla sig från att bara kasta sig över godispåsarna och vräka i sig hysteriskt!
image693
Vissa delar av jobbet är roligare en andra delar, men kräver mer självbehärskning! I dag var en sådan dag, när Malin, Simon, Lena och jag handlade godis till julavslutningen för alla våra barngrupper!

Och inte nog med att man måste hålla självbevarelsedriften i schack för sötsuget så fick man göra det för humöret åxå, när vi på Rusta hade fyllt hela våra korg med godis till 90 ungar så upplyste de när vi kom till kassan, "VI tar inte rekvesioner" Så det var bara att vända, från kassan, där vi stått åtskilliga minuter, för jag tror att varenda Sundsvallsbo hade tagit ledigt och var på Rusta, just denna förmiddag!

Då, först DÅÅ upplyste Simon som man trodde var arbetskompis (numer är han bara en livsform som finns på  arbetsplatsen!) att Rusta tar inte rekvisitioner!!!!

Så vi fick fortsätta våran färd till ÖB som tog rekvisitioner!!!
Efteråt var vi så kolhydratfattiga att vi fick pröva en av Birsta Citys nya fik!
image694
Det här är en typisk bild på mina arbetskamrater! Malin Tillrättavisar, Simon äter som vanligt, Lena försöker hålla koll om vi har allting med oss!

1 Kommentarer

Postat av: Kicki den 2007-12-09 @ 22:46:27

jag får en liten liten liten känsla av att det är något du vill förmedla med den här bilden!!!
Kan det vara en viss person som du vill lyfta fram på ett litet annorlunda sätt?
Jaja


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback