Senaste Inlägg

Att inse fakta!

Går där förnöjt,småler lite, tittar runt, tittar efter Kenneth, han står där och tittar slött på några små skruvar.
Ett gammalt par går förbi mej, när hon säger åt mannen "Gösta, skynda dej nu kl är halv sex!"
Det tar några nannosekunder innan min hjärnan kopplar!
HALV SEX.......HALV SEX..........HALV SEX.............
ARGHHHHHHHHHH...............HALV SEX!
Hjärnan sätter i gång med att jobba i hop informationen med situationen jag befinner mej i.
<Jag börjar om 15 minuter>
Jag är i stan 14 km till min arbetsplats, jag måste gå fram till Kenneth tala om för honom att jag börjar jobba om 15 minuter, sedan måste jag till kassan och betala det jag åkt in för att köpa på Clas Ohlson, så att jag inte åker dit för snatteri!
image589
Funderar snabbt igenom mina möjligheter att ta mej till arbetsplatsen i tid!
Jag kunde ju lämna kvar Kenneth där och ta Mercan själv som jag vet skulle gå betydligt fortare än att låta honom köra den!
Eller jag kunde ju stjäla det jag hade i korgen så att polis kanske kunde skjutsa hem mej, med blåljusen på, eller bara lägga mej ner på golvet och ge upp!!!
Att inse fakta!!!!!!
Eller bara att acceptera att även solen har ju fläckar, och komma till min arbetsplats några minuter försent.........
Jag valde det sista!
image590

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback