Senaste Inlägg

Avsaknad av kontroll!!!

Hjälp!!!!!!!
Min dotter ska flytta hemifrån, till en egen lägenhet!

Vem ska nu ta hand om henne, min lilla, lilla flicka. Bara barnet än!

Hur ska jag då kunna se om hon klivit upp i tid på morgonen, eller om hon äter en rejäl frukost, om hon går och lägger sig i tid, eller har anständiga kläder på sig!

Hur sjutton ska jag kunna kontrollera allt?????

Frågade Mia om inte jag kunde få en nyckel till hennes lägenhet, men hon gav mej bara kalla handen!

Frågade också om jag kunde få sätta in en mindre säng åt mej i hennes etta, men hon bara ruskade på huvudet!

Tiggde och bad på mina bara knän att jag skulle få möblera hennes lägenhet, men hon sa bara att jag skulle rycka upp mej!

Jag sa åt henne att hon inte skulle vara rädd om hon såg två händer och en näsa på glasrutan på kvällarna, det skulle bara vara jag, hon sa att det var tur att det fanns persienner där!

Jag sa att om hon undrade varför mercan stod utanför hennes port skulle hon inte undra om jag var där, jag ljög för henne och sa att jag skulle sälja den till hennes granne, hon suckade bara och sa åt mej att skaffa mej ett liv!
 
Hur i hela friden ska jag återfå kontrollen???
image578

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback