Senaste Inlägg

Hämnas......



Närmar mig moderns hus och vad får jag se !!!!!!

NÅGON, någon har haft fräckheten att ställa bilen så att jag inte kommer in på "min" Vill säga "Pappas" PARKERING!!!

Känner hur det pulserar till i huvudet, irritationen kommer bubblande, känns bara som om ett avgrunds vrål är på plats!!!

Måste ställa mig på en annan parkering, känns oerhört motbjudande, känner stickningar i bröstet.
Inser att min frustation måste ut på den skyldige!!!

Stegar in i mammas kök och ser Steffe stå där!

Jag upplyser honom att genast flytta bilen för "min" bil ska stå på min rättmäktiga plats!!!
Bryr mej inte alls om att Steffe köpt huset av mamma! Ser det mest som en ovidkommande parantes!

Steffe hotar mej att rusa ut och pinka på "min" kylare!!!
"FÖRSÖK" Vrålar jag, då pinkar jag på din!!!!
Steffe insåg att få tyst på mej var att göra slag i saken!

När han trängde sej förbi mej försökte jag brotta ner honom, men min kvinnliga styrka hjälpte inte!
Alltså fick jag å rusa ut och dra ner mina byxor framför hans bil, då mina åkte snabbt på igen för kylan tvingade mej att, innan blåskatarren infunnit sej, ge upp!!!!

Det hör å till historien att Steffe också fick ge upp! Förmodligen är mina funderingar att kylan kanske orsakade att "den" krympte så han fick svårt att hitta den!!!
image592

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback