Senaste Inlägg

Känner av stämningen!

Var jag än sätter ner foten så är det något i vägen hemma!
Jag blir komplett tokig!
image594

Trodde ALDRIG att jag skulle säga till Mia att det skulle bli skönt att hon flyttade, men det har jag nu gjort!

Hon stod bara och gapade och sa: "Men mamma jag har liksom räknat med ditt bölande, du är ju som mormor, du kommer inte att sova en blund första natten jag flyttar, utan grina dej genom den!"
Tyvärr har hon rätt!

Sedan upplyste hon mej att jag var värdelös på att ljuga för henne! "Du försöker bara ha en sur fasad"Upplyste hon mej!

Tycker att det är jobbigt att en annan människa kan känna en så bra att de ser nyansskillnaderna!

Tyvärr har min dotter blivit lika känslig för stämningar hos andra som jag, det är jättejobbigt att vara sån för hela ens egna sinnestämmning påverkas så av andra!

Är glad att vi fick njuta en stund själva Mia och jag i helgen som avbrott för allt packande, vi for ut och upplevde den härliga höstdagen med nybilen!
image595image596image597

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback