Senaste Inlägg

London=Primark!

Londonresan:

Efter att ha tillbringat min natt som en prinsessa i Cillas rum i hennes säng alldeles för mej själv,
medan Ann-Marie, Matilda och Cilla låg nere i ett,  som en gång hade varit ett vardagsrum, vindarna ven genom rummet, i de pappersklädda, som en gång hade varit, fönster.  
Spindlarna stora som katter kröp runt deras huvuden, dessutom, när jag dristade mej till att kolla läget på morgonkvisten eftersom shoppingbegäret vaknat, låg de något förfrusna kvinnorna i chocktillstånd!


Men jag väckte de bryskt ur deras chock, och upplyste dem att nästa natt skulle ju tas in på vårat favvo hotell, så sluta och gnäll och sätt lite fart, PRIMARK väntar!!!!!
image556image557

Efter att jag tömt lagret på Primark, så ville de andra ta en fikapaus, så jag dristade mej till detta uppehåll, MEN DÅ fick jag se att Primark kallat på lagerförstärkning, så jag tvingade mina medresenärer till att återvända!!!
image558image559image560
Kolla in den uttråkade killen i bakgrunden!!!
image561image562
Efter att återigen tömt affären så ville de andra att vi skulle pröva ett nytt shoppingställe, Carnaby Street, men regnet tröttade ut mej så när inte telefonkioskerna hade tillräckligt med utrymme begav vi oss till puben och skålade för framgångsrik shopping (några av oss).
image563image564
Sen efter att hållt mig uppdaterad om Primarks varor gav det utrymme för lite sightseeing!
image565image566image572image573image574
Vissa hade ju en hunk som bärhjälp (Efter shoppingen eller puben vill jag låta vara osagt)

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback