Senaste Inlägg

Lyxhustru!

Hur kommer det sig att när man har varit ledig är man helt slut, tröttare än vanligt?
Haft en vecka av förlustande för egen del mitt i allt flyttande för ungarna!

I veckan var Kenneth på kurs i Örebro och ville ha med mig, så vad gör man inte för den goda sakens skull, uppoffrar sig att ligga på hotell mitt i centrum med shoppingen alldeles utanför dörren, god mat och några nya veckotidningar......verkligen uppoffran från min sida!!!

Att det var så vackert i Örebro hade jag ingen aning om, slottet mitt i centrum, jag föll som en kägla för denna pittoreska stad!
image611image612
image616image617
Fortsatte sedan med ledig helg och spa på södra berget, övernattning, middag dans och show.
Var en uppfriskande show med plats för många skratt!
Ja, vad ska man säga....känner mig som en lyxhustru, som njutit till 110 %
Men det konstiga är att nu är jag totalt slut....dags för att arbeta lite som man kommer igen!
image618image619
image621  image622image623image624

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback