Senaste Inlägg

Sviker ej Mercan!!!

Tänk vad förunderlig naturen är, dess skiftningar....
Lägger in två kort på ljungan, ett från en sommardag,  och ett från den här veckan!
image599image600
I den vackra höstdagseftermiddagen for min mor och jag ut och åkte med Mercan, som jag naturligtvis använder än, min lilla pärla!"Information till de som trodde jag svikit den för ny bilen ;)"

Jag hade packat en picknick korg med mättande innehåll så att vi inte skulle svälta oss denna eftermiddag!
I allafall stannade vi på Fläsian och intog den, dock tyvärr inne i bilen eftersom moderns rädsla för alltför frisk luft.......
En trevlig dag eftersom min mor älskar att åka bil, liksom jag och min dotter......Äpplena falla inte långt i från trädet!!!

image601image602image603


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback