Senaste Inlägg

Skövlaren!!!

Som de sanna naturvänner Kenneth och jag är så fick jag ett sms från honom på eftermiddagen att han siktat blåsippor!

Lyckoruset, ha begäret växte sig genast stor över denna glada nyhet!

Svarade sms med att han nu var tvungen att ut och valla mej efter jobbet!!!

"Absolut inga skövlarfasoner", var Kenneths order till mig!

Han gillar inte min totalrensning när jag plockar blommor eller bär! Jag verkligen renrakar ställena!
Glad kastade jag mig ut ur bilen, kastade mig ner på marken, högg med min näve om ett gäng stjälkar, när Kenneth vrålade "INGA SKÖVELFASONER"
image877image878
"Tänk på vad mina naturvänner skulle säga om de såg mig sänka mig ner till denna grad, som jag befinner mig i" Sa han!
"Gnäll, gnäll", var det svar han fick!

Han som stod på vägen och gasade för att jag skulle skynda mig. Vilken naturvän, va, ha!
Han vrålade av skratt när jag försökte få en vitsippa att slå ut med våld, för att jag skulle få en bra bild!
Fick i alla fall en hyfsad bukett!
image879image880image881

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback