Senaste Inlägg

EN AV MINA "SÖNER"


Olle min älskade "SON" åtminstone känns han som det!
Hela veckan har jag gått och gråtit till lite då och då, när jag har tänkt på att Olle ska in i lumpen, ända uppe i Boden!!!!
Och i kväll innan han skulle till tåget, kom han och sa "Hej då" så kunde jag inte låta bli att bäla!!!
Men nu å.... bara jag tänker på det, kommer tårarna......vet inte varför det är så otroligt svårt att han ska fara dit!
Min älskade lilla pojke......Hur ska då inte Evis känna det?......
Gode Gud, låt det gå bra för honom!



image809image810

2 Kommentarer

Postat av: Jenny den 2008-01-28 @ 14:26:32

Ja, inte är det konstigt att man saknar Olle.. En sån glad o framåt kille.. som kramas jämt ;) Men han kommer ju tillbaka redan till helgen Malin, så lugn, bara lugn! O du.. Han är ju vuxen nu, så han borde klara det :p

Postat av: Fanny den 2008-02-02 @ 01:14:17
http://effet.blogg.se

Haha, Malin jag hoppas att du skriver ett sånt där inlägg och jag far iväg någonstans. Djuriskt vilket smörande ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback