Senaste Inlägg

Nyhetsnytt på arbetsplatsen!

Upprördheten stod högt i tak på morgonfikat på jobbet, sockelskyddet i koppar hade hamrats bort från kyrkan under natten, likaså delar av tak och stuprännor hade stulits!
Var ändå svårt att få allvar bakom historien när Kent spökat ut sig som byfåne!!! Är inte säker om han gjorde till sig eller om det var hans sanna jag!!! ;)
image791image792image793image794image795

Iaf så övervakade chefen att han bytte huvudbonad under nyhetsinspelningen till Mitt Nytt!

image796

1 Kommentarer

Postat av: Cilla den 2008-01-22 @ 22:08:24
http://annacecilia747.blogg.se

Oj då! När jag pratade med mamma i telefon hörde jag Kent i bakgrunden på Mittnytt! Hi hi. Tänk om det ändå var såna nyheter som var de största i London... vore mycket säkrare här då om allt de gjorde var att stjäla stuprör! Vad härligt det verkar vara på spa! Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback