Senaste Inlägg

Fasansfull insikt!



Vart kom allt folk i från?
Helt plötsligt upptäckte jag att huset var fullt av folk!
Maten svämmade över och påsk-känslan infann sig!
image818
Vart än jag vände mig stod Bumming tryckt upp efter mej med mumsande på något!
Insikten var fasansfull!!!!!

Hon hade förvandlats till ett litet påskgoast!!!
image819
Trodde hon hade lärt sig något av Kvisslebytraumat!!! Men icke då!!!!
Ida försökte värja sig mot sina plastkusiners påskfrossande!
image827
Annars talar Bilderna för sig själv om Påsken....
image820image822image823image825image829
image826image828image830

1 Kommentarer

Postat av: Amanda den 2008-04-11 @ 17:29:44
http://anussniffarenamanda.blogg.se

Inträffade det här jag satt hemma ensam och skar mig i handlederna över mig ensamhet? :O Nä, men ni ser ut att ha haft en 3-vlig påsk =D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback