Senaste Inlägg

En tröttsamt medveten dag...

En tröttsam medveten dag om att man är i behov av dessa underbara ungdomar!

Letade oss in på Mc Donalds och vem..... försöker smyga sej förbi oss med munnen full av glass!
Jo två skolkare!!!
I ett ansträngt, lismande försök att försöka få Kenneth och mej att inte skvallra för de vuxna om detta fatala misstag att ge sig dit på skoltid, försökte Fanny och Evve att få oss att förstå vikten av de näringsrika vitaminer en glass från Mc Dolalds gjorde för deras framtida skolresultat!
image933

Efter den fruktansvärda besvikelse att se två skolkande...trodde jag.....lovande barn, så letade jag upp mitt eget, för att övningsköra med henne!
image936
På väg mot stan förstod Mia att det skulle bli en hisnande upplevelse att lära sig köra med mig som handledare.....varpå vi bestämde att genast uppsöka närmaste optiker för synkontroll!

MIa tog allt med jämnmod och när jag lärt henne i 45 minuter kändes det som om Birsta var hennes nästa övningscenter....av shopping då!

Och mitt i all upphetsning drabbades jag av en fruktansvärd förlust.........................
Mitt FAVVO, verkligen FAVVO program hade inte spelats in!!!!!
Paniken var ett faktum. Ringde min livräddare som genast kom till undsättning och skakade fram det förlorade avsnittet av Men in threes!
Som tack för det tvingade jag dessutom käre Johan att  titta på det med mej!
image937

1 Kommentarer

Postat av: Johan den 2008-05-16 @ 00:28:45
http://dencre.blogspot.com/

Det där var inte en smickrande bild... :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback