Senaste Inlägg

Vinter....

Efter mycket gnäll om trög blogguppdatering så gör jag ett blogginlägg om några av de senaste händelserna.
Bla Lucia för Kenneth(Kan inte lägga ut de bilderna, för privat) ;)

Luciakväll i Svartvik, Jättehärlig stämning......


Julbord på Löran med personalen, där vädret verkligen visade hur en riktig vinter kan vara, Christer som var med ropade åt oss att inte lämna ledet, vilket föranledde till att vi kände oss som ur filmen "Barnen från frostmo fjällen" Vilket inte var långt i från....det enda som fattades var Geten.......eller...........



Efter den nästan traumatiska upplevelsen, när vädret lugnat sej åkte Kenneth och jag o tittade på överpyntade hus....



Så har vi varit i Stockholm och slappat, shoppat, ätit gott och bara myst i det ovanligt vintriga stadslivet....



När vi sen for hem från Stockholm visade Sundsvall att det kunde snöa här å.....

Och senare på kvällen när vi var och julstädade hos min moder så hände något av det annorlunda slaget, som jag aaaallldddriiig trodde att jag skulle få se i mitt liv!!!! GLENN SKOTTADE PÅ MAMMAS PARKERING!!!!!!!!!!


2 Kommentarer

Postat av: Johan Ruda den 2009-12-21 @ 02:53:04
http://www.johanruda.se

Härligt Malin! Jag har saknat ditt bloggande. Skriva gärna mer! :D

Postat av: Cilla den 2009-12-22 @ 17:18:35

Åååååååååååh vad härligt!!!!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback