Senaste Inlägg

Läger i Österström

For på läger till kursgården i Österström i onsdags med showgruppen Cookies.
Har jag sagt att vissa är smått galna?........mer än så, åtminstone blev de tvärgalen när vi hade avslutat tävlingarna halv 4 på natten och jag ringde på deras mobiler och rusade in hos dem och sa att de måste titta ut för det hade snöat jätte mycket och det var alldeles vitt ute ;) När jag hade väckt alla halv 6 och lämnade deras lysen på i rummen så blev de alldeles galna :D (Bara för att de inte kunde somna om...inte mitt fel liksom.....de hade ju kunnat sova med lyset tänt och dörrarna öppna ;)

Dessutom hatade en del mej.

Kl 8 när vi skulle äta frukost var jag så otroligt pigg och glad och vissa hade lite svårt att hantera det. Simon baad ungarna att avsluta mitt liv, förstår inte varför?????



På väg.....


Ett himla liv i bilen som vanligt ;)



Leffe och de andra åker framför oss, så att jag ska hitta....







Rumsfördelningen är alltid ett kapitel i sej......
Alla vill ligga i samma säng... ;)



 
Tur att vi ledare finns där att trösta..




Ibland kändes det som om vinden skulle ha varit väääldigt stark inomhus......





Sa jag att dom är galna?




Och vi åt och vi åt och vi åt...........








Och de var galna......





 Fråge-slinga på hög inteligensnivå ;)





 
Vissa tyckte det var så svart att döden var en befrielse....


















 Och vi jobbade, och jobbade.......


 
Simon kände en viss förvåning över det.....





Och dom var galna......



Och vääääldigt trötta efter att jag råkade väcka dem efter 2 timmars nattsömn.....




Men jag var pigg =D


Och vi tränade de få hjärnceller om orkade vara vakna......






Det var i allafall vackert där....


Leif ser man har ledsnat på sina arbetskamrater....


Och då var det bara att ta med alllllll packning och fara hem.....






Livet som ledare kan vara en prövning i bland........






Så var detta läger över för denna gång....längtar till måndag då jag får träffa "mina"Galningar

1 Kommentarer

Postat av: Cilla den 2009-11-03 @ 13:01:14
http://annacecilia747.blogg.se/

ÄNTLIGEN har du börjat blogga igen! Hade gett upp ett tag, och inte kollat in din blogg på länge . Yeppeee! Hur går nya jobbet?



Jag äääääälskar dina bilder Malin! Jag vill ha din kamera!

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback