Senaste Inlägg

Shopping....

Visade min dotter hur en lyckad shopping ska vara, hon tiggde och bad om att jag skulle förstå att hon lärt sig allt,precis AALLT vad shopping var och att hon var mycket nöjd med att få fara hem, att jag inte skulle ta illa vid mej, men att hon hade förstått poängen med shopping.

Efter en låååång tvekan från mej....så hmmmm....kanske hon hade lärt sig allt vad hon kunde lära sig denna gång så styrde jag stegen mot bilen, fullastad av påsar, Mia undrade om det verkligen var så bra att bära såå mycket att benen i fingrarna hade kommit fram genom den avskavda huden.

Jag upplyste henne att det var när man nästan hörde skelettet i fingrarna knäckas som man hade lyckats i shoppingen.

Jag förstod då att hon hade långt kvar tills hon lärt sig allt!


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback