Senaste Inlägg

Åktur med modern!

Modern och jag skulle i väg på picknick med bilen, jag gjorde matsäck....gjorde några extra baguetter...närmare bestämt 6 st..ifall..det skulle dyka upp nån vi kände efter vägen...mycket riktigt 5 till och en hund..hahahah...så är det med en stor familj....vill inte vara ifrån varandra.......



Blev för blåsigt som ni ser på Kicki nere vid Galtströmshamn...när jag klev ur bilen blåste min tunika över huvudet på mej...hahahaha....tur att det bara var några till där....

Bestämde oss att fika vid bruket istället..mindre blåsigt där...man vill ju behålla kläderna på sig ;)








Sara  slapp tänka på sin "lågkonjuktur" som de har i familjen just nu (som hon uttryckte sig) och ägna sig åt smultronplockning med Kicki....

Conny örja om de oooootroligt dyra drickaflaskor som han måste handla till ....40 spänn på Galtsrömscafeét....det var bara att dricka upp vare de ville eller inte för ungarna..........



Steffe meddelade oss att hans framtida planer var att stå vid den här lilla kiosken och sälja biljetter...ja...man vill ju sååååå olika här i världen..........


2 Kommentarer

Postat av: Fanny den 2010-08-01 @ 23:59:55
http://effet.blogg.se/

Vilka fina bilder! Gillar speciellt den på mamma i blåsväder o dig o moms :)

Postat av: Freddie den 2010-08-06 @ 11:42:51

Fy vilka groteska bilder på mig Malin! Hahaha!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback