Senaste Inlägg

Blandade julupplevelser...

Det har varit  magsjuka, julbord, julavslutningar, bakning, påhälsning av den sjuka modern, Erssons, fika på kondis, julmusik i kyrkan och framförallt oväder, snöoväder!
Traditioner, julfirande, julmiddagar och oväder...snö, snö och åter snö.

Det var en trevlig julluch i Löran..vackert väder, men kallt!




Förberedelser inför jul....bakning, granklädning...inte bara en utan två granar :P



Promenader...



Gott sällskap....



Julafton fylld av tratitioner.....



Galna människor.....



Juldagen hos svärföräldrarna som firade 57 år som gifta...Kenneth är fortfarande ett litet barn hos dem...skulle prommt ha bilden på sej som liten vid sin tallrik...suck...men kul hade vi!



Annandag jul...traditionsenligt hos Lindströms...

Khodde provade julklappen han fått av mej, en stickad snoppvärmare :P



Spelade ett jättekulspel.....Då Evis o jag var ett av lagen, hon skulle beskriva Barack Obama...och jag skulle gissa, vem det var...
Evis: Usa´s president?
Malin: George Bush
Evis: Senare?
Malin: Usama Bin Laden!
"Alla skrek av skratt"
Evis: Hyr Jens ut?
Malin:Hus
Evis: MEEEEEEEEN MAAAAAAAAAAAAAAAALIIIIIIIIIIIIIIIIN!!!!!!!!!!!!!
Malin: Jag är inte såå intresserad utav såna!

VI förlorade!

Sen har jag ätit, ätit, ätit och ätit..





Snö, snö....massor av snö....


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback