Senaste Inlägg

Stockholm :)

Veckan som var har varit på arbetet, skulle man kunna tro att jag arbetat på Samhall....jag tror att tröttheten som blev av att flytta vårt Pastors till Församlingsgården, tog ut sin rätt...och nya personligheter visades på oss i arbetslaget....men vad gör väl det om 100 år, då är allt glömt :)



Tycker dock att jag klarade olikheterna i veckan väl...bio med ungdomsgrupperna och bl a bakning av lussekatter hemma.



Och som avslutning på veckan for Kenneth och jag till Stockholm, där vi träffade på Kicki och Kent som också skulle dit.

En jättetrevlig fredag hos familjen Onkens i deras hemtrevliga lägenhet....

Cilla såg ut att kunna detonera när som helst...
Kenneth vråålade på mat och Cilla och Mark fyllde oss med både goood mat och goood dryck, så när vi rulla hemåt till hotellet

...fick vi uppleva en skräckfyllld resa, när Kent gjorde närmande på kvinnan i sätet bredvid i tunnelbanetåget...Hon upplyste kallt Kent, att hennes förra date låg i påsen, hon hade med sig...Kent och vi andra satt som fastfrysen resten av resan, när hon visade upp resterna av förra killen!

På lördagen fick vi gå in på pubarna och värma oss i det kyliga Sthlm...en resa att minnas :)

På tåget hem, blev det övervikt av all min shopping....hehehe......


1 Kommentarer

Postat av: Matilda den 2010-12-06 @ 09:27:26
http://annamatildas.blogg.se/

Woooow Cillis såg verkligen stooor ut i den klänningen, nu måste ju lilltjejen komma snart :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback