Senaste Inlägg

Det är inge kallt....

"KENNETH" Vrålade jag så att jag hörde att alla katter på klockis jamade till av rädsla och sen rasslade det till så hade varenda levande djur försvunnit från bygden!

Det är sviiiiiiiiiiiinkallt i huset!
Du lovade att om du satt in en kamin såååååååååå skulle jag ALDRIG behöva frysa! Fortsatte mitt vrålade!

Kenneth masade sig upp från sängen muttrande ngt om att hon kunde väl elda själv.
-VAD SA DU, jag spände ögonen i hans sömndruckna ögon!

-Jag sa att det är inget kallt här inne, för hur kan det bara komma sig att en av oss fryser, i så fall!
-Termometern! Var mitt frostiga svar!

Jag bara HATAR när det är kallt när man kliver upp kl 6 på morgonen! Jag säger bara: ELVÄRME är det enda man kan lita på!....................(Om man slipper betala själv....suck).....jag vill ju inte vara utan fredagsshoppingen, så..........




Fönsterkarmen i köket!!!!!!

Nog för att det var kallt ute.....men endå....det var ju ute.......




Och det lär väl bli samma visa i morgon bitti, om man tänker på hur himlen visade sig i eftermiddag


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback