Senaste Inlägg

När katten är borta dansar råttorna på bordet!!!!!



Efter några slitsamma dagar på kurs i Stockholm så möts man av något som är värre en att ens make skulle ha varit OTROGEN!
Kenneth mötte mej vid tåget med en nedslagen min, började svamla om en massa ursäkter, ej hörbara mumlanden.

NÄR JAG TVÅRSTANNAR; BRISTER UT I ETT VRÅLANDE, så att jag i bakgrunden hör att tåget som börjat åka igen, tvärstannar, alla, verkligen alla stannar upp och kollar mot vårat håll.

ISKYLAN....Den far igenom märg och ben när jag stirrar på Kenneth....

"VAD; VAAAAD HAR DU GJOOOOORT????
Det är bara en list som är borta, stammade Kenneth.

"LIST, DUUU HAR FÖRSTÖRT MIN BIL"

Ja ni ser själv vad han gjort!

Han hade kört på en annans bil, med MIN BIL!!!

Den iskyla som råder efter det är kall, jag säger bara KALL!


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback