Senaste Inlägg

Afrodans!

Malin, du måste börja röra på dej!
RÖRA PÅ MEJ!!!
Som om jag inte rörde på mej! Jag får all den träning jag behöver i veckan när jag fredasshoppar!
*Jag springer in och ut i varje provhytt, prövar minst 10 plagg i varje.
* Hjärtklappning, så fort jag ser något som glittrar.
*Träning av armmusklerna för den enorma tyngden av påsar, i båda armarna!
*Plånboken öppnas och stängs, jag tränar nackmusklerna.

Kan man verkligen träna mer än vad jag gör!
Vill inte ha ngt svar eftersom jag inte satte ut frågetecken på föregående rad!

Men endå, endå....ska vissa måsta verkligen förstöra nöjjet för min känsla av förnöjsamhet över fullgjort träningspass!

Det resulterade i Afrodansens värld, tänkte att där kanske, kanske man kan åtminstone få se ngt vackert tyg!

Det som hände var: Jag såg ut som sju svåra år efter det fruktansvärda slitsamma passet, jag gick omkring som om jag legat med ett helt fotbollslag,


ryggskott(Hur snyggt är det???) Och en vecka efter hör jag fortfarande trummorna ekande i skallen........

Verkligheten är inte lika vacker som man ibland inbillar sig......




HELT, HELT ....slut efter träningspasset...........................

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback