Senaste Inlägg

Det här med städning....

Efter en diskussion på min arbetsplats i dag, kände jag att, efter att ha propagerat så högt om baksidan av icke städade utrymmen, att jag måste föregå med gott exempel, så jag kan stå rakryggad med lätt ihopsnörd min när jag äntrar min arbetsplats i morgon.

"Liksom en sån där översittarmin och lätt höjda ögonbryn med huvudet en liten aning på sned, och ögon som föraktfullt tittar på  mina arbetskamrater"

Tyvärr är jag ingen älskare av städning så när jag väl baxat ut dammsugaren, satt i sladden, insåg jag att jag hade andra viktigare saker att tillföra i detta liv!!!

Så jag får inse min förlorade chans att se stroppig ut och inta den vanliga kutryggade hållning med nedslående blick och hasande fötter, på jobbet i morgon........OM JAG ÄNDÅ KUNDE HÅLLA KÄFFT!


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback