Senaste Inlägg

Många känslor!

Romantiskt, roligt, avkopplande, mysigt, är några av de känslor jag upplevt i veckan som var! Förra helgen var det kalas hos det lilla livet Alva!
En mysig, trevlig, väldigt fin tjej.....


Min bror har så otroligt genomtänkt intrett hus, alltid lika spännande att komma dit och se om det har hänt ngt nytt =)



Mycket, mycket mera finns att beskåda hos honom....

Efter Alvas kalas bar det av till arrendet där allt var som det skulle.....Kenneth grillade och jag sussade..hehehe.....Sedan for vi och plockade liljekonvaljer då de på arrendet var utblommade......



Eva-Lisa och jag tog ett tripp till Stockholm där vi träffade Cilla..och förutom det så åt vi och drack och vi åt och drack och vi åt och drack och shoppade......
Vi gick på bio och såg sex and the city och drack jordgubbsvin på hotellrummet, vi var till slottet där det övades för kronprinsessans bröllop.
Med andra ord en riktig tjejresa, som var så otroligt mysig och trevlig....längtar redan efter en ny sån!
Och väntande på tågperongen stod Kenneth som verkligen fick en att känna sig efterlängtad =)



Mia och jag var till Coop i Birsta och handlade mat, då såg vi de nya tårtprydnaderna. =)



Sedan var ju den STOORA svenska händelsen här: Viktoria och Daniels bröllop...Tv-tittande för hela slanten, först här hemma sedan hos modern där Eva-Lisa bjöd på Viktoriatårtan. Kicki och Kent hjälpte till att äta upp den......



Sedan var det de som var måttligt roade av bröllopet....men jag lyckades tvinga honom att titta med mej en stund.....



0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback