Senaste Inlägg

Torsdagens alla händelser...

I förnöjsamhet över att sommarens härliga blommor slår ut, ringer Mia!


-Handling!!!!
Det är bara att kasta sig ut i bilen och hämta det lilla livet...Glad i hågen handlar vi...




Efter inköpsrundan väntar Jenny på att jag ska frisera henne!
I lugn står jag där och drar slingor när Jenny vrålar till i ett avgrundsVRÅL...






utanför har fi fått en "flucktare" Bästa sättet att bli av med dem är att bjuda in dem....
...Men jag vet inte om Jenny var så tilldragande, i sin babymössa så vi blev av med honom.

Iaf blev slingningen och klippningen bra...ni kan ju se skillnaden här nedanför, både resultatet och glädjen som kom med det.

Före



Efter


1 Kommentarer

Postat av: Jenny den 2010-06-07 @ 10:35:44

Tack för hjälpen Malin! Jag ser fortfarande lika glad ut.. Exakt så som "efter-bilden" faktiskt.. ;) Eller kanske inte fullt så glad, på jobbet, en måndag..



Ha en bra dag! Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback