Senaste Inlägg

Sommarvärme!

Helgen var fantastiskt härlig med denna sommarvärme som kom!
(Kenneth) Hann med allt möjligt....allt från saftkokning till att bara sitta och ge massage i solen...=)
 Och jag bara fanns......

Kenneth kokar havtornsaft och havtornsgelé...



Jag "jobbar" mej fram med kameran i stället.....




Från saftkokning till plankbygge.......




Paus med en cykeltur..för att kolla cykeln som Kenneth plockat i sär lackat mersedes vit och satt i hop.....





Vet inte om Kenneth hade lust att flytta efter alla arbetsuppgifter..men han kom inte ner i grävlingshålet.....




Efter cykelturen fick han äran att ge mej fotmassage medans jag läste en bok o drack ett glas rött....




Min nya fotkedja =)




Måste ju vara lite snäll tillbaka så jag for på bolaget och köpte ett fantastiskt gott rosé vin som jag kylde och serverade honom efter allt slit!




Åhh..denna fantastiska försommar...




Kolla in Kenneths tillgjorda leende...på Ikea!!!!!!! Och min ÄLSKLINGS bakelse



Ja...få se vad vi kan hitta på åt honom nästa helg... ;)

1 Kommentarer

Postat av: Cillis den 2010-05-17 @ 13:40:05
http://annacecilia747.blogg.se/

Åh vad romantiskt och härligt ni har det Maaaalin! Man blir ju lite avis, vi är så trista, bara låg i soffan och var bakis... (eller Mark var det). Och måste bara säga att inlägget om Kicki var väldigt rörande, du vet hur du kan få en att skratta, gråta och bli glad under bara någon minut! Jättefint!

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback