Senaste Inlägg

Trött.....

Har varit och opererat bort min sköldkörtel, som jag gruvat mig så för i över två år.

När jag förstod att jag måste.....jag var så totalt slut psykist...fysikt att jag somnade innan förberedelserna och långt bort måste jag ha vaknat till när de skulle sätta in en kanyl i armen...

-aj, så får ni inte göra, minns jag att jag sa.....sen väcktes jag, men jag var totalt slut,  så jag fattade inte att jag opererat mej redan...jag sov i ett streck i 10 timmar och jag hade missat att jag opererat mig =)

Här får ni se händelseförloppet förevigat av Kenneth...och min rumskamrat Abbey...som inte hade lika tur som mej....och sist och slutligen en bild på mej och den äckliga, vidriga sjukhusmaten.....



1 Kommentarer

Postat av: Maria den 2010-05-10 @ 08:54:34

Aldrig har väl en patient varit så välsminkad och vacker...

Hoppas att du mår bra nu, kram Maria


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback