Senaste Inlägg

Back again!

Efter att haft en trevlig helg med min dotter Mia, besökte vi Cilla o Mark för att gå ut och äta middag tillsammans, på en pizzeria i närheten av deras hem!
Vet inte om Cilla inte gillade maten eller sällskapet ;)


Kenneth och Jag firade iaf 13 år som gifta..här på ett hotellrum i Arlanda hotellby m:)



Efter 3,5 timmes sömn bar det iväg till Arlanda och sedan vidare till Fourteventura....



Där chockade Kenneth oss alla med att visa vilken shoppohollick han är :O



Efter att jag sett en kackerlacka och skulle omedelbart åka hem, så skulle Jens "Mr sunshine" visa hur verkligt positivt man kan se på saker och ting...så till den leda att han höll på driva oss alla hem med nästa plan!

Steffe räddade mej från min rädsla genom att ständigt sringa omkring med giftspruta mot kackerlacker....hörde väsande andningar där han lubbat fram med sprutan.......tror dock det var andra hotellresenärer som råkade ut för giftet!

Förutom att vi åt.....



Tills kocken la av.....



.....så drack vi...




Vissa var avundsjuka på våra goda drinkar i värmen så..de bad Kenneth om att få en öl...inte bra, att visa barnen...


Sen badade vi bland alla nudister...jag ville inte riktigt bada...hade svårt att stänga mun, efter allt ögonfröjd så jag var rädd att drunkna....;)



Sen åkte vi på utflyckter....



Vissa av utflyckterna hade man ju kunnat vara utan, som den som Jens "Mr sunshine" absolut skulle tvinga oss i, som resulterade i nästan uttorkning och svält...ökenvindarna slet och drev i oss i den oändligt låååånga vandringen efter en ynka badstrand....sen däcka "Mr sunshine"...men vägrade erkänna sitt misstag..."Det var såååå bra så" HA!!!!!!



Men det "nästan" mysigaste av allt är ju dessa varma härliga kvällarna...



när man kan gå och kvällsshoppa....vissa tyckte att väntan inte var så rolig...hehehe....



Men det mest fantastiska av allt var att springa i sanddynerna som blåst in från Saharaöknen.:D



Och det tråkigaste av allt..var att fara och lämna kvar de andra...med gråten i halsen......



Eller var det att flygkaptenen satte oss bakom oss i planet....vem flög planet?????



3 Kommentarer

Postat av: Cillus den 2010-10-11 @ 14:38:39

UNDERBARA BILDER MALIN!!! (eh kanske inte den pa mig men.....) Jag vill ha din kamera!!!! Du....kan du inte bli fotograf? Snaaaalla?!!



Kram

Postat av: Harry den 2010-10-14 @ 23:13:35

Malin is that Jens walking the beach in his birthday suit?? Nice pics . Always fun to see your photos... Harry

Postat av: Amanda Sten den 2010-10-27 @ 08:58:11
http://mandyistorstan.blogg.se/

Var ni i stockholm utan att höra av er? :( snyft


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback