Senaste Inlägg

Livet går vidare.....

Livet går på något märkligt vis vidare även om det känns som om man inte ska klara en enda dag, ett enda andetag till.
Av svårigheter växer man, heter det ju.....Då borde jag vara gigantisk!!!!!!!

Ingen förstår, jag begär inte det heller, ingen kan sätta sig in i helvetet...men eftersom jag säger att jag inte begär att någon kan sätta sig in i det, för helv.....säg inte då, men nu Malin måste det ju kännas bra!!!!!!!
Det GÖR DET INTE!!!!! DET ÄR INGEN NORMAL SITUATION! Jag genomlider det bara.....Nog pratat om det.

Som sakt, det händer ändå saker i ens liv, bla har hösten kommit, födelsedagar har firats, gravar har gjorts i ordning, Kenneth har fått utmärkelse, jag har varit till Tyskland, Wittenberg och Berlin med mina arbetskamrater, fikat på stan med ungarna mm mm....

Här kommer bildbevisen (Så ni slipper se mitt sura anlete som starsida ngt mer)

Låter jag grinig?....Det kan ju bero på att jag tappade mobben i toan, långt bak i röret..urk..fattar ni...jag tror jag ska spy först innan jag lägger upp bilderna.....ta ALDRIG i mina händer mer!!!!!




Och så då kommer bilderna från Tysklandsresan med mina arbetskompisar..... Kan säga att jag upplevde Tyskarna som om de hade en tung börda, ett tungt arv att bära på sina axlar...hela Berlin vittnade om det förgångna, det fruktansvärda som andra värdskriget resulterade i.


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback