Senaste Inlägg

Bra kvinna reder sig själv!

Den isande tystnaden som uppstod i bilen, när Kenneth förklarade att han efter operationen inte kunde hämta någon gran i skogen, lade sig som en hinna emellan oss.....Vad skulle jag nu göra? Hur skulle den här julen bli?

Det var outhärdligt att tänka sig att lådor fulla med julgransprydnader skulle stå orörda...jag måste ta saken i egna händer!

Men först skulle allt annat göras, som måste göras: Bakas, Städas, Lappa kläder, Tvätta, och sen på med jackan och skorna och bita i det sura äpplet! HÄR skulle GRANEN FÄLLAS, med eller utan hjälp av en karl!

Klä de båda granarna som snart skall kläs om, inför nyår, gjordes helt fel dag..

Men.............................jag förmådde inte göra den största av alla mansgöra, sätta stjärnan på toppen.....Jag fick be Kenneth om den ärofyllda uppgiften!

Men nu är iallafall julen räddad detta år å :D


1 Kommentarer

Postat av: Margaretha den 2011-12-19 @ 16:12:54

Men var stal Du granen då?? Rackarns Malin ;)

Men fin blev den ju som vanligt!!

Men den ena i plast?!?? Men det är ok i år när Du måste göra jobbet själv!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback