Senaste Inlägg

Cilla o Harry, är hääär :D :D :D

Åhh..vad kul Cilla och Harry har varit här!

Cilla o jag var ut på Norrlandskällaren o Bishop Arms på onsdagen, jättetrevligt som alltid! Våra munnar går i ett, vi har såååå mycket att alltid berätta för varandra.

På Torsdagen kom hon till Församlingsgården med Svea o Jenny, på Öppna förskolan, sen åt vi lunch..fick chans att gosa på bäbisar på arbetstid, sååååååå härligt!

Och i går kväll när jag var hos mamma kom hon med lille Harry dit, vi hade så mysigt.

Evve som ochså kom, ringde till alla pensionärer i kvissle och lekte Dating guru! Hahhaaa, hon kanske lyckades sammanföra två 80 åringar, så passa er, som är i den åldern för Evve, ni vet aldrig om ni är nästa utvalda! ;)

Och än har inte Cilla åkt hem :D Tror jag låser fast henne här i Sundsvall!


2 Kommentarer

Postat av: Fanny den 2011-12-05 @ 23:45:30
http://effet.blogg.se/

Va konstigt att se mormor i sin nya hårfärg.

Postat av: Cillus den 2011-12-07 @ 10:59:11
http://annacecilia747.blogg.se/

Jag saaaaaknar er! Men hur stor har min näsa blivit egentligen? Urk! Kom hiiiiiiiiit Malin så vi får mysa igen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback