Senaste Inlägg

Japp! Då var Julen avklarad :D

Usch vad jag tycker att Julen är så otroligt ångestladdad.

Ja, ja iaf så gick det väldigt bra denna gång, inga nya Irakierbäbisar eller hundar eller något annat tok, som brukar infinna sig hos oss!

Julen för oss började i Torsdagskväll med Julmys med Johan o Ida, Kicki, Kent o Fanny, Evis o Jens o Kenneth. Spetsad glögg och nygjord skinka!



Fredagen Jobb först, sen mys hos morsan, där en himla massa folk ramlade in eftersom..




Och julafton var hos modern på förmiddagen sen Lunch hos svärföräldrarna, där Kenneth åt Grisfötter...uehh....sen var det att tända ljus för fadern, på Mjösund, sen middag hemma hos oss, och sist men inte minst; Midnattsmässa i Svartviks kyrka.



Å då efter allt Julfirande kommer stormen Dagmar...vissa sov sig igenom den med Julklappen, sparkdräkt för vuxna, köpt i London! Min stora bäbisko!!!



Och på grund av stormen Dagmar, blev annandagens Julfest hos Lindströms inställd! Så vi får njuta kvällen hemma, kanske de strömlösa Lindströms dyker upp för lite värme ;)



1 Kommentarer

Postat av: Conny den 2011-12-30 @ 19:40:53

Hej Malin, för en gångs skull är jag inne på en blogg! Jag antar att du var på Leifs grav också. Nämn hans namn också (jag vill inte att hans namn glöms bort)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback