Senaste Inlägg

Det ska börjas i tid....

Jaha.....Då har man gjort det.....ingenting sparar man på nu för tiden! Längre ner i åldrarna ska allting börja......första kyssen....smygrökning....första fyllan...och nu....................................

....nu....har man åkt färdtjänst å! Visserligen med mamma, men endå...nu har man ingenting nytt att prova längre......



Dessutom firade jag alla hjärtans dag, dan före!



Ja....vart ska världen ta vägen ;)

Från det ena till det andra så måste jag bara lägga in en bild på mjölkpaketet jag tvingade Kenneth att köpa, för att det var så gulligt!.....räckte iaf till att göra pankisar på!




Och på tal om från det ena till det andra...ena dagen vårkänslor, andra dagen tror man att nya istiden infunnit sig!



Sen var det dags att träffa lilla vidundret Harry Onken...det finns inget man kan säga för orden räcker inte till att beskriva den härliga känslan av att hålla en bäbis i sin famn, att känna lukten av en bäbis....."VILL HA"....men jag får väl shoppa ngt som tröst istället!

'

Efter det fick jag agera mor till Mia, Raka spåret hem och se till att hon fick sminka sej...Hmmm, inte bra, osminkad på en lördag, hur kunde jag låta henne gå ut utan smink.....


2 Kommentarer

Postat av: Johan Ruda den 2011-02-21 @ 01:42:49
http://www.johanruda.se

Hähä minimjölk ;)

Postat av: Cillus den 2011-02-27 @ 13:29:40
http://annacecilia747.blogg.se/

ÄNTLiGEN en uppdatering! Och impad att se lilla Harry Onken på allas bloggar med.... hi hi. Han är en kändis! Kraaaam


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback