Senaste Inlägg

Mias hund!

Helgen började som vanligt med lunch på Charm innan shoppingen. Den här gången hade Evis och jag sällskap av barna och Kenneth :) Trevligt sällskap!



Lördagen var det som vanligt promis till Lottas i det härliga vårvädret, eftermiddagen for jag till modern där Ann-Marie var och satt och bälade för någon fattig stackare när Olle kom in .....det fortsatte att mamma bälade för någon annan fattig, sen käfftade Ann-Marie o jag om vad man borde gjort och inte, och besöket avslutades med upprörda röster från Ann-Marie och mej, när mamma berättat en sak!....Precis när jag är på väg och ska gå säger Olle med låg röst," jag skulle bara muntra upp mej lite"...."men jag känner mej ännu mer deppad nu!"



Lördagkväll var i avslappningens tecken, god mat, god dryck och sovstund framför melodifestivalen på tv:n



Söndagen fick jag äntligen träffa Mias lilla Aja, var väldigt spänd inför färden till henne. Skulle jag få astma-anfall eller skulle jag klara mej!
Mia hade duschat det lilla livet och vädrat, fönstren stod på vid-gavel och det var svinkallt i hennes rum.

"Mamma känner du nåt nu? Har du svårt att andas?"

Mia var lika orolig som jag, det skulle bli väldigt besvärligt för henne o mej om jag inte tålde hunden.
Men jag kände bara lite =D så en lyckad resa till Mia blev det!



By the way....älskar Y:ett




0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback