Senaste Inlägg

Mia!

Äntligen fick jag träffa Mia efter några månaders frånvaro! Två och nästan en halv dag fick vi tillsammans innan hon for igen!
Finns det något härligare än när ens moderskänslor bara väller fram...

(alltså för modern....tror inte Mias pojkvänn tyckte det var lika kul, när jag försökte trycka mej ner mellan dem när de hade mysigt i soffan....eller när jag följde efter när de skulle ta avsked med varandra...följde o följde...jag tryckte upp kameran mellan dem)
Men, men......så är det att ha mej som morsa!

Hann iaf med en affär, två tunikor, inköpta! Jag följde med på tåget till Sthlm, och tog nästa hem! Hade 30 minuter på mej :P bra gjort va?????


På väg in till tågstationen för att hämta älskade lilla, Mia =D =D =D




I väntan på tåget!


Ett försenat julfirande =)



Givetvis shopping i Birsta!



Två som försökte få en stund själva!


Resan ner till Sthlm.....



Saknar henne redan........

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback