Senaste Inlägg

Ljuva värme...

Veckan som har varit har varit solig och varm, jättevarmt var det igår kväll 28 grader vid 10 tiden, iaf så var jag till Mellanfjärden på höstplanering med en del av arbetskamraterna, mycket trevligt, bara jag slipper vara med på samarbetsövningarna!



Sen på onsdagskvällen var jag till en av ungdomarna i våra grupper, Albins studentfest!



En av kvällarna var Kenneth och jag till Bergafjärdens camping, älskar att gå där innan allt drar igång :)



Sen har mina systrar haft semester den gångna veckan...men, men de klarar sig ändå inte utan mej, så luncher på olika trevliga sommarställen har det blivit. En av ställerna var till Juniskärs caféet



Fredag eftermiddag och kväll tillbringades på sjukhus! Inte ALLS lika roligt! De kunde inte bestämma sig om jag har blodpropp i lungan eller hjärtsvikt..URK....VILL INTE!!! Fortsatt utredning till veckan eftersom jag vägrade stanna!



Lördagen var betydligt trevligare, med cykeltur i värmen och middagsgäster och senare fika gäster...

Barnen var det som var på middag Idus, Johan, Mia och Johans kompis Roul(Tror det stavas så) som hälsade på från Holland, stackaren, hans intryck av Sverige, en eftermiddag hos galna familjen..hehe...



För att svalka av oss i värmen, blev det en kvällstur till Dyket!



När vi satt där och njöt av de varma vindarna, ringde Lindströms och ville att vi skulle komma till klampenborg och kolla på deras båt..



Sen for vi hem till oss och fikade, då Conny också dök upp. En mycket trevlig dag =)


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback