Senaste Inlägg

Shoppingdag =D

Kenneth undrade om jag hade lust att göra honom sällskap till plantagen...om jag ville göra honom sällskap..ha..shopping vill man väl alltid, vilken fråga!

Efter färden insåg jag att om jag skulle få komma dit skulle jag bli tvingad att först besöka Belosen!
Sen på Plantagen träffade vi Maggan och Stefan. Kenneths syster och svåger.




Iaf när vi gick där och spanade så hittade jag träskor vilket blev ett riktigt flachback minne som alla vårar när pappa tog med mej och Evis till träskotjänst för att få välja varsit träskopar.

Det var stort, riktigt STORT!

Träskorna jag såg påminde mej om Evis skor hon valde. Hör till saken att Evis fick alltid röda kläder och skor och jag blåa....hmm vet ej varför men förmodligen var det så JAG ville ha det, det blev alltid som jag ville ha det ;)




När jag kollade efter den här bilden i mina gömmor, fann jag biden av Evis o mej, när vi tjuvlånade Ann-Maries kläder när hon gått till skolan, vilket resuterade i ett avgrundsvråål när hon kom hem!



Måste bara lägga in den här bilden å! Kolla in Evis gröna brallor. Tycker att jag hade stilen redan då ;) gummistövlar och keps till klänning, inte helt fel. hahaha



0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback