Senaste Inlägg

Maj..

Dagarna bara flyger i väg, allt från konfirmandfotografering till födelsedagsparty, grill-middagar, Stockholmresor och enn massa annat...
Och en massa gnäll om att jag inte uppdaterat bloggen ;) Här kommer en lliten del av vad som hänt...

För det första och det strörsta: Alla blommor och träd som slår ut i blom, bara älskar det..



Sen var jag med systrarna ner till Stockholm!

Vi körde bil till Uppsala och sen tåg därifrån, på väg ner till Uppsala fick vi vända två ggr, Evis hade glömt sin plånis, sen kom Kicki på att hon glömt sin mobbe!
Suck..det var värre än att ha ungarna med sig...Deras käfftar gick i ett i två dygn....inte undra på att man somnade ifrån deras malande..hehehe..men jättetrevligt och mysigt hade vi....



Kenneth hade dekorerat bilen åt oss...




Sen hade vi sällskap av Cilla o Mark o lille Harry, som försräckt låg i vagnen och såg ett gäng galna kärringar glo ner i vagnen



En jättetrevlig kväll, ute på restuarang och sedan hemma hos CIlla o Mark.

Sen drog vi oss tillbaka till Larsas lägenhet, där vi fortsatte med att dela några flaskor vin, inte undra på att man somnade...



Sen ringde vi efter Amanda, så då blev det ännu mera fikande..



Sen var det bara iväg hem och vända om igen för att åka på personalresa med Cindirella, mycket trevlig resa...




Så har jag haft födelsedagsfirande, jag har i vanlig ordning fyllt 28 år ....



Det var födelsedagen, har ingen bild från nästa fest uppe hos mamma med henne och Steffe och Kicki och hemtjänsten senare på kvällen..
Lördagen den 28  maj hade vi grillmiddag med Evis, Cilla, Harry Ann-Marie, Larsa, Mia, Kenneth och mej..
en jättetrevlig kväll!



På söndagen fick vi kaffe hos Ann-Marie o Larsa varpå Kenneths intresse vaknade, Larsa hade köpt en lliten traktor, typ, tänk att karlar aldrig växer ifrån sina leksaker...Harrys intresse var lagom, kikade fram med ena öga!



Mia hittade en fyrklöver i veckan, hoppas den bringar tur....



Nu, ni som ville ha bloggen uppdaterad, hoppas jag ni fått så ni är nöjda!



2 Kommentarer

Postat av: Kicki den 2011-05-29 @ 23:31:13

JÄTTE-BRA bilder, det var en av de bästa bloggisarna jag sett; mycket variation och kula bilder! Harry Boy verkade vara som ett lite rött snöre genom hela veckorapporten.....(utom på Cinderella-resan (och kanske tur att han inte var med på den resan).

Postat av: Cillus den 2011-05-29 @ 23:57:34

I AM IMPRESSED MALIN!!!!!!!!!!!! Vilka fina bilder,jag och mamma har suttit här och skrattat och häpnas och skämts och jag är avis på din kamera! I NEED IT!!!!



Superfina bilder, verkligen! Tack för en trevlig helg kära Malin!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback